Українська література 9 клас

Пантелеймон Куліш "Чорна рада"

За посиланням ви знайдете вичерпну інформацію та завдання:





«Чімборасо» – проєкт-гра нового покоління

Слово -тема нашого проєкту "Тарас Шевченко"

Щоб узяти участь у грі- проєкті перейдіть за посиланням і заповніть свій слайд.Не забудьте вказати своє прізвище!

👉    ТИСНИ







11/02/2021  Тарас Шевченко


Опрацювавши матеріал підручника на стор.192-197,  заповніть таблицю:



Теорія літератури. Запишіть :


Прочитайте баладу "Причинна", поезію "Думи мої, думи мої" (Збірка "Кобзар" , інтернет)


Після прочитання опрацюйте стор. 198.(підручник).


21.01.2021.Тема №1. Євген Гребінка. Пісенна лірика поета.

Обов'язкові завдання:
  Прослухайте романс на слова Є.Гребінки "Черные очи"


-Ознайомтеся з біографією поета:

- Прочитайте баладу "Човен" (стор.151)
Запишіть у зошит:



Запишіть у зошит визначення :
Романс  — невеликий за обсягом вірш та музичний твір для сольного співу з інструментальним акомпанементом.

Прослухайте романс на слова Є.Гребінки "Ні,мамо, не можна нелюба любить":

ТЕМА № 2 Микола Гоголь , біографія та творчість на порубіжжі культур України та Росії.Національний дух, фольклорні джерала у творах. Цікаві факти про Миколу Гоголя.

-Обов'язкове завдання: Розмістіть інформацію за цією темою 👆 на дошці 👉Padlet

Якщо така інформація вже розміщена, не повторюйтесь, знайдіть інші відомості. Не забудьте вказати своє прізвище.

Творча робота (за бажанням, на додаткову оцінку) : у сервісі👉 CANVA  створіть плакат- постер "Микола Гоголь"(фото письменника, цитати, картинки з творів), надішліть мені на пошту liahovecnata@gmail.com до 27.01

Обов'язкове завдання: 
Прочитати повість М .Гоголя  "Тарас Бульба"

Для перегляду художньої стрічки  тисни 👉"Тарас Бульба"

До зустрічі на наступному уроці!


14.01.2021 Література українського романтизму.

Підручник, стор 142-147, опрацювати , у вашому конспекті повинно бути зазначено такі поняття:

-Романтизм;
-представники світові, 
-український романтизм, його ознаки;
-українські осередки, представники: "Руська трійця", Харківська школа романтиків.

Петро Гулак -Артемовський.Балада "Рибалка".

Прочитати текст, стор.147-148, 

 заповніть ПАСПОРТ БАЛАДИ «РИБАЛКА»,надішліть фото на вайбер: 





17.11 Контрольна робота


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5529762



05.11 Григорій Сковорода

Виконати тест  https://forms.gle/MTCdQfBdimZFissw7


Додати до спільної презентації афоризм на основі свого фото(не менше трьох):


https://docs.google.com/presentation/d/1zRRXvzQoSitA_6ygUp0sA3czzB1Sq8pE-1w-a1kB5Oc/edit?usp=sharing

 Не забудьте на слайді вказати своє прізвище.




22.10 Григорій Сковорода

Завдання після уроку:



Надіслати відео розповіді вчителю на вайбер до 05.11
(вас повинні зняти на відстані, у повний зріст).




15.10 .2020 ТЕМА № 2.Розвиток книгодрукування. Перші друковані книги в Україні. Іван Вишенський, Іван Величковський, Семен Климовський – видатні діячі української культури (оглядово). Історико- мемуарна проза. Загальні відомості про козацькі літописи (Самовидця, Г. Грабʼянки, С. Величка) та «Історію русів»

Підручник, стор.54-64

Робота в зошиті: 

1.    ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ

РЕНЕСАНС – епоха в культурі, основна риса якої – повернення до античності, зближення з природою. Ідея – краса й гармонія, звільнення від догми. Людина ставала об’єктом вивчення і мистецького зображення.

БАРОКО – особливий художній стиль ХVІ– ХVІІІ ст., що відзначається грандіозністю, вишуканістю й розкішною декоративністю.

2.ПРОДОВЖІТЬ РЕЧЕННЯ.

      Іван Вишенський – це………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Особливості віршування І.Величковського полягають у …………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Семен Климовський автор пісні…………………………………………………

3.ЗАПОВНІТЬ ТАБЛИЦЮ

Назва літопису

Особливості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. ЗАПОВНІТЬ ПАСПОРТ «ІСТОРІЇ РУСІВ»

Назва твору

«Історія русів»

Автор

 

Виберіть із тексту

інформацію, яка є для вас несподіваною

 

 

 

 

 

Запишіть  інформацію, яка є для вас новою

 

 

 

 

Основна думка тексту

 

 

 

 

Проілюструйте основну думку тексту

 

 

 

 

 

 

 

Знайдіть у тексті такі висловлювання, які  варті обговорення

 

 


15.10 .2020  ТЕМА №1 "Слово про похід Ігорів"-давньоруська пам'ятка, перлина ліро-епосу. Образи твору. Поетичний образ Ярославни

Ментальна карта твору   👇

-  Робота з текстом       👉   Згадати все- тисни

-  Робота в зошиті: 





- Виконай тестові завдання 👉 ТЕСТ


Добавьте подпись





10.09  Багатство і розмаїття українського фольклору (повторення й узагальнення вивченого). Види родинно-побутових пісень .Народні балади.

1. Заведіть зошит на 24 ар. у лінію з української літератури.

2 . Пригадаємо роди літератури:





3.Сьогодні ми розглянемо види родинно - побутових пісень:

 👉  Запишіть у зошит визначення та табличку :

Родинно-побутові пісні — це ліричні поетично-музичні твори, в яких відбиті почуття, переживання, думки людини, пов´язані з її особистим життям, подіями в сім´ї, родинними стосунками.


👉 Прослухайте пісні, визначте їх тему та вид:

"Місяць на небі, зіроньки сяють"

"Цвіте терен"

"Ой під вишнею, під черешнею"

"Сонце низенько"

4.Українські народні балади «Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить». 

👉  Запишіть визначення та табличку в зошит:

БАЛАДА (з фр. – танцювальна пісня) – це ліро-епічний пісенний твір із драматично напруженим сюжетом, у якому йдеться про незвичайні чи фантастичні події, трагічні конфлікти в особистому, родинному чи суспільному житті звичайних людей.

👉  Опрацювавши матеріал підручника, визначте ознаки балади і запишіть:


👉    Прочитайте народні балади : стор. 15-17, підручник.


👉    Прослухайте сучасне виконання балади :          Слухати


Завдання . Знати конспект. Вивчити одну із пісень чи балад напам"ять  ( стор.8- 17).

Немає коментарів:

Дописати коментар