Українська література 8 клас


28.05 ПІДСУМКОВИЙ УРОК






Паспорт твору :






























ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЧИТАННЯ ВЛІТКУ:

9 клас

Родинно-побутові пісні:

«Місяць на небі, зiроньки сяють», «Цвіте терен, цвіте терен», «Сонце низенько».

Українські народні балади «Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить».

Давня література:

Перекладна література Біблія (фрагменти). Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина. «Слово о полку Ігоревім».

Українська література доби Ренесансу і доби Бароко:

Григорій СКОВОРОДА. «Бджола та Шершень», «Всякому місту — звичай і права», «De libertate».

Нова українська література:

Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «Енеїда», «Наталка Полтавка»,

Григорій КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО. «Маруся».

Література українського романтизму:

Петро ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ. «Пан та Собака», Балада «Рибалка».

Євген ГРЕБІНКА. «Ведмежий суд». «Човен»,

Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба»,

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Сон» «Кавказ» «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» («Катерина», «Наймичка», «На панщині пшеницю жала…», «Марія», «У нашім раї на землі…» «На панщині пшеницю жала…». «Наймичка». «Доля», «Росли укупочці, зросли

Пантелеймон КУЛІШ. «Чорна рада»,…»

Марко ВОВЧОК. «Інститутка».



21.05 -26.05 Уроки№№ 70 -71 Повторення вивченого 

Пригадай твори, які ми учили протягом року. Зроби вікторину, кросворд для однокласників , використовуючи питання з творів, які тобі найбільше сподобалися.
Виконай завдання на спільній презентації.Не забудь підписати свій слайд:


Створи вікторину


19.05 Урок № 69 Контрольна робота 


Перейди за посиланням та виконай тестові завдання.Не забудь зареєструватися під своїм прізвищем!






14.05Урок № 68 Література рідного краю

1.Переглянь сторінку сучасної лисичанської поетеси, ознайомся з її віршами:

Тисни


2.Підготуйся до контрольної роботи, повтори: стор.177-252.


12.05 Урок№ 67 Образи повісті.


Для опрацювання образів головних героїв виконайте усі завдання:


Зробіть якісне фото та надішліть у viber.






07/05 Урок №66 Дитячі проблеми в дорослому житті.

Перевірка знання тексту. Зверніть увагу, що надається лише одна спроба пройти тест.Перейдіть за посиланням:



Код доступу 888192

Попрацюйте у зошиті:

 Мовознавча хвилинка( у зошиті):

До зустрічі на наступному уроці!


30.04 - 05.05 Уроки №64,65 Валентин Чемерис.Основні відомості про письменника."Вітька+Галя, або Повість про перше кохання".

⏩ Вітаю! Сьогодні ми довідаємося про життя та творчість письменника  Валентина Чемериса:






⏩ Опрацювавши біографічні відомості, виконайте завдання:






Як ви вже здогадалися, сьогодні ми говоримо про кохання!

⏩ Анонсую події повісті :     ➤Буктрейлер


⏩ Попрацюйте з підручником. До наступного уроку прочитайте   твір "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання"( стор. 208 - 249).



28.04 Урок №63 Урок позакласного читання

 Вітаю! Пропоную сьогодні попрацювати над  спільним проєктом.

Читати- це корисно! Читати-це модно! І треба читати не лише програмовий матеріал !


Розкажіть про свої вподобання та прорекламуйте іншим будь-яку книгу. що ви прочитали (не на уроці літератури) нещодавно, але є обов'язкова умова : вона повинна бути написана українською мовою!


Кожен створює один слайд - рекламу( не забудьте підписати, хто виконав роботу)


Наша спільна презентація знаходиться тут:   https://docs.google.com/presentation/d/1dlMa44BT71dvyJJAQBfLiqvQ2M8BNWpc5PyqYoEhJsw/edit?usp=sharing





23.04 Урок № 62       Алегоричність образів  дракона Грицька , Пустельника та князя

1.Попрацюйте у зошиті : 


➤Доберіть  епітети , що розкривають характер героїв( не менше 5 до кожного):


Дракон Грицько                               Пустельник                                   Князь
↓      ↓    ↓                                                ↓↓↓↓↓↓                                          ↓↓↓↓↓↓


➤ Пригадайте, що таке алегорія :


Що таке алегорія?

 Алегорія (від грец. Allegoria – іносказання) – це перенесення властивостей та характеристик одного предмета чи явища на інший для кращого відображення образу. Таким чином утворюється переносне значення. 

Алегорія – художній засіб, який найчастіше зустрічається в казках, байках та притчах. Першими активно використовувати алегорію почали стародавні греки. Та ж Феміда (жінка з вагами і зав’язаними очима), чаша Гіппократа (змія, що обвиває чашу), Амур (янгол, який влучно стріляє з лука) – це відомі всім образи, які є алегоріями правосуддя, медицини, кохання. Як стверджують дослідники, алегорія зародилася в Стародавній Греції тоді, коли сформувалися основні міфи (легенди) і греки познайомилися з культурою східних країн. Саме зі Сходу греки перейняли манеру яскравими образами замінювати прості поняття. Алегорія найбільш поширена в образотворчому мистецтві. 

У літературі більшість алегоричних образів взяті з фольклору, наприклад, з казок про тварин: віл – уособлення жадібності, лисиця – хитрість, осел – впертість.

➤ Подумайте і запишіть, кого зображує автор в образах повісті- казки.

➤Надішліть фото виконаної роботи.


21/04 Урок № 61 Парадокс повісті-казки

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:


8-А        Код доступу 870351
8-Б          Код доступу 683503

16.04 Урок № 60.Проблематика твору"Місце для дракона"

1. Попрацюйте у зошиті з поданими таблицями:


2.Надішліть фото виконаної роботи у viber.




14.04 Урок № 59.Юрій Винничук.Повість - казка "Місце для дракона"

Стор. 187-207, прочитати.