28.05 ПІДСУМКОВИЙ УРОК
Паспорт твору :
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЧИТАННЯ ВЛІТКУ:
9 клас
Родинно-побутові пісні:
«Місяць на небі, зiроньки сяють», «Цвіте терен, цвіте терен», «Сонце низенько».
Українські народні балади «Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить».
Давня література:
Перекладна література Біблія (фрагменти). Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина. «Слово о полку Ігоревім».
Українська література доби Ренесансу і доби Бароко:
Григорій СКОВОРОДА. «Бджола та Шершень», «Всякому місту — звичай і права», «De libertate».
Нова українська література:
Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «Енеїда», «Наталка Полтавка»,
Григорій КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО. «Маруся».
Література українського романтизму:
Петро ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ. «Пан та Собака», Балада «Рибалка».
Євген ГРЕБІНКА. «Ведмежий суд». «Човен»,
Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Сон» «Кавказ» «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» («Катерина», «Наймичка», «На панщині пшеницю жала…», «Марія», «У нашім раї на землі…» «На панщині пшеницю жала…». «Наймичка». «Доля», «Росли укупочці, зросли
Пантелеймон КУЛІШ. «Чорна рада»,…»
Марко ВОВЧОК. «Інститутка».
21.05 -26.05 Уроки№№ 70 -71 Повторення вивченого
Пригадай твори, які ми учили протягом року. Зроби вікторину, кросворд для однокласників , використовуючи питання з творів, які тобі найбільше сподобалися.
Виконай завдання на спільній презентації.Не забудь підписати свій слайд:
19.05 Урок № 69 Контрольна робота
Перейди за посиланням та виконай тестові завдання.Не забудь зареєструватися під своїм прізвищем!
14.05Урок № 68 Література рідного краю
1.Переглянь сторінку сучасної лисичанської поетеси, ознайомся з її віршами:
2.Підготуйся до контрольної роботи, повтори: стор.177-252.
12.05 Урок№ 67 Образи повісті.
Для опрацювання образів головних героїв виконайте усі завдання:
Зробіть якісне фото та надішліть у viber.
07/05 Урок №66 Дитячі проблеми в дорослому житті.
Перевірка знання тексту. Зверніть увагу, що надається лише одна спроба пройти тест.Перейдіть за посиланням:
Код доступу 888192
Попрацюйте у зошиті:
Мовознавча хвилинка( у зошиті):
До зустрічі на наступному уроці!
30.04 - 05.05 Уроки №64,65 Валентин Чемерис.Основні відомості про письменника."Вітька+Галя, або Повість про перше кохання".
⏩ Вітаю! Сьогодні ми довідаємося про життя та творчість письменника Валентина Чемериса:
⏩ Опрацювавши біографічні відомості, виконайте завдання:
Як ви вже здогадалися, сьогодні ми говоримо про кохання!
⏩ Анонсую події повісті : ➤Буктрейлер
⏩ Попрацюйте з підручником. До наступного уроку прочитайте твір "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання"( стор. 208 - 249).
28.04 Урок №63 Урок позакласного читання
Вітаю! Пропоную сьогодні попрацювати над спільним проєктом.
Читати- це корисно! Читати-це модно! І треба читати не лише програмовий матеріал !
Розкажіть про свої вподобання та прорекламуйте іншим будь-яку книгу. що ви прочитали (не на уроці літератури) нещодавно, але є обов'язкова умова : вона повинна бути написана українською мовою!
Кожен створює один слайд - рекламу( не забудьте підписати, хто виконав роботу)
23.04 Урок № 62 Алегоричність образів дракона Грицька , Пустельника та князя
1.Попрацюйте у зошиті :
➤Доберіть епітети , що розкривають характер героїв( не менше 5 до кожного):
Дракон Грицько Пустельник Князь
↓ ↓ ↓ ↓↓↓↓↓↓ ↓↓↓↓↓↓
➤ Пригадайте, що таке алегорія :
Що таке алегорія?
Алегорія (від грец. Allegoria – іносказання) – це перенесення властивостей та характеристик одного предмета чи явища на інший для кращого відображення образу. Таким чином утворюється переносне значення.
Алегорія – художній засіб, який найчастіше зустрічається в казках, байках та притчах. Першими активно використовувати алегорію почали стародавні греки. Та ж Феміда (жінка з вагами і зав’язаними очима), чаша Гіппократа (змія, що обвиває чашу), Амур (янгол, який влучно стріляє з лука) – це відомі всім образи, які є алегоріями правосуддя, медицини, кохання. Як стверджують дослідники, алегорія зародилася в Стародавній Греції тоді, коли сформувалися основні міфи (легенди) і греки познайомилися з культурою східних країн. Саме зі Сходу греки перейняли манеру яскравими образами замінювати прості поняття. Алегорія найбільш поширена в образотворчому мистецтві.
У літературі більшість алегоричних образів взяті з фольклору, наприклад, з казок про тварин: віл – уособлення жадібності, лисиця – хитрість, осел – впертість.
➤ Подумайте і запишіть, кого зображує автор в образах повісті- казки.
➤Надішліть фото виконаної роботи.
21/04 Урок № 61 Парадокс повісті-казки
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:
➤8-А➤ Код доступу 870351
➤8-Б➤ Код доступу 683503
16.04 Урок № 60.Проблематика твору"Місце для дракона"
1. Попрацюйте у зошиті з поданими таблицями:
2.Надішліть фото виконаної роботи у viber.
14.04 Урок № 59.Юрій Винничук.Повість - казка "Місце для дракона"
Стор. 187-207, прочитати.