Українська література 5 клас

27.05 Підсумковий урок.

Завдання для читання влітку:
6 клас

Календарно-обрядові пісні:

«У ржі на межі», «Ой бiжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) — на вибір. Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка», «Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця», «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать».

Пісні літературного походження:

«Ще не вмерла України…» П. ЧУБИНСЬКОГО і М. ВЕРБИЦЬКОГО,

«Ой, у лузі червона калина похилилася» С. ЧАРНЕЦЬКОГО і Г. ТРУХА,

Микола ВОРОНИЙ. «Євшан-зілля»,

Тарас ШЕВЧЕНКО. «Думка», «Іван Підкова».

Володимир РУТКІВСЬКИЙ. «Джури козака Швайки».

Я і світ:

Леся УКРАЇНКА. «Мрії», «Як дитиною, бувало…», «Тиша морська»,

Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»,

Станіслав ЧЕРНІЛЕВСЬКИЙ. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…»,

Ірина ЖИЛЕНКО. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»,

Ігор КАЛИНЕЦЬ. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим»

Емма АНДІЄВСЬКА. «Казка про яян», «Говорюща риба»/

Пригоди і романтика:

Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки»,

Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»,

Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

Гумористичні твори:

Леонід ГЛІБОВ. «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»,

Степан РУДАНСЬКИЙ. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля»,

Павло ГЛАЗОВИЙ.«Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала».


25.05 Урок №69 Повторення вивченого

Переглянь стор.250-252 підручника, повтори терміни, що ми вивчали протягом року.

А тепер порухайся та зарядися позитивом:


20.04 Урок №68  ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ

1.ПЕРЕГЛЯНЬ СТОРІНКУ СУЧАСНОЇ ЛИСИЧАНСЬКОЇ ПОЕТЕСИ, ОЗНАЙОМСЯ З ЇЇ ВІРШАМИ:

Тисни


18.05 Підсумкова контрольна робота


Перейди за посиланням, напиши своє справжнє ім'я та прізвище , виконай контрольне тестування:



Успіху!



13.04 Урок № 66 Урок розвитку мовлення .

1.Виконай завдання № 1,2 на стор.249 під значком 
2.Підготуйся до контрольної роботи:

Повтори стор.212-222.


06.04 Урок № 65 Микола Вінграновський "Сіроманець".Аналіз твору

Випишіть із тлумачного словника значення слова сіроманець.

Чому в українському фольклорі так часто зустрічається образ вовка? Прочитайте:



Дайте письмову відповідь на питання:

Тематика твору:____________________________________.
Носії добра – ______________________________________.
Носії зла – ________________________________________.

Повість вчить ______________________________________.



04.05 Урок № 64 Микола Вінграновський "Сіроманець"

1.Ознайомтеся з біографією письменника:


2.Прочитайте повість "Сіроманець".Підручник, стор.223-248.



29.04 Урок №63 Г.Тютюнник "Дивак"

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:

Код доступу 396986



27.04 Урок № 62 Образ Олеся з оповідання Г.Тютюнника "Дивак"

Попрацюйте в зошиті:

Подумайте та розкажіть батькам:

 твір Гр. Тютюнника «Дивак» навчає нас любити природу, вивчати її, спостерігати за нею та повсякчас охороняти її скабри. 

- Який висновок ви зробили для себе, прочитавши оповідання?



22/04. Урок № 61 Григір Тютюнник "Дивак".

Добрий день, сьогодні ми з вами ознайомимося з біографією українського письменника Григора Тютюнника:


https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc

Прочитайте оповідання на стор.215-221 підручника.



15.04  Інтегрований урок з мови та літератури "Художній етюд про природу" 


➤  Натисни


Завдання на сторінці з мови





13.04. Урок № 59

Вітаю! Сьогодні чекаю вас на урок –відеоконференцію
5-А -о 10: 00 годині
5- Б  -об 11:00
5-В – о 12:00


08.04 Урок№ 58 Максим Рильський Краса рідної природи у віршах "Дощ", "Осінь-маляр"

1.Вітаю! Розгорніть свої підручники на стор.212, ознайомтеся з біографією Максима Рильського


2.Послухай   ➤ М.Рильський "Дощ"


3.Попрацюємо з художніми засобами .Пригадаймо :

Епітет - художнє означення( відповідає на питання який?,яка?) наприклад: червона калина.

Метафора слово або вираз, що вживається в переносному значенні, в основі якого лежить порівняння неназваного предмета або явища з будь-яким іншим на підставі їх загальної ознаки, наприклад: ходить осінь по траві.

4.Ознайомимся з наступною поезією ➤"Осінь-маляр із палітрою пишною..."

5.Поезії також можна знайти у підручнику на стор.213

Випишіть з цих поезій кілька епітетів та метафор, які вам сподобалися( по три приклади).

Запишіть їх на вже знайому вам дошку Padlet, не забувайте вказувати своє прізвище та ім'я :        Перейди та напиши

6. На понеділок, 13 квітня, вивчи одну із поезій напам'ять ( на вибір) стор.213.

Наступний урок пройде у відеоконференції ZOOM, про це  я повідомлю додатково.

06.04 Урок № 57. Контрольна робота за творами 

Т. Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала(тести)

Перейдіть за посиланням , щоб потрапити до тестів :


Введіть       Код доступу 149589


Звертаю вашу увагу, що це  контрольне тестування, воно має обмеження в термінах виконання, тому не зволікайте!

Успіху!



01.04 № 56 Є.Гуцало "Лось" Образи хлопчиків, співчуття-шлях до милосердя.

Вітаю, ми з вами ознайомилися з текстом оповіданя "Лось".
Для опрацювання образів ,тем, порушених у тексті, перейдіть за посиланням:



https://www.classtime.com/code/796PMP


Інструкція : Змініть мову на українську, напишіть своє ім'я та прізвище(обов'язково!)


Далі у графі" Учень"  введіть цей код доступу  796PMP


Виконайте завдання ! Успіхів!